Z prasy i mediów

Pismo w sprawie sposobu reklamowania umundurowania

Poniżej Pismo Zastępcy Komendanta Nadwiślańskiego Oddziału SG płk. SG Zbigniewa Bartnickiego do Przewodniczącego OOZ NSZZ FSG przy NwOSG Robert Lisa dot. sposobu reklamowania umundurowania.

w odpowiedzi na pismo z dnia 13.05.2015r., w sprawie sposobu reklamowania umundurowania specjalistycznego przez funkcjonariuszy Nw OSG i KGSG uprzejmie informuję, że stosowne informacje dotyczące warunków gwarancji i rękojmi określone są w umowach zawartych z poszczególnymi wykonawcami (przedmiotowe umowy dostępne są na portalu wewnętrznym Straży Granicznej http:/w3.strazgraniczna.pl: Do pobrania – Dokumenty SG – Komenda Głowna Straży Granicznej (KGSG) – Biuro Techniki i Zaopatrzenia KGSG – Wydział Gospodarki Mundurowej i Żywnościowej – Dostawy centrane – 2014).

 

Zgodnie z treścią przytoczonych umów w chwili ujawnienia wad w przedmiotach zamawiający zawiadamia wykonawcę bezpośrednio lub za pośrednictwem przedstawiciela jednostki organizacyjnej Straży Granicznej. Formę zawiadomienia stanowi „protokół reklamacji” .
Reasumując, w przypadku ujawnienia wady, użytkownik niezwłocznie dostarcza przedmioty umundurowania wraz z wypełnionym formularzem reklamacji do Sekcji Mundurowo-Żywnościowej Wydziału Zaopatrzenia Materiałowego Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej.

Zastępca Komendanta Nadwiślańskiego Oddziału SG
płk SG Zbigniew Bartnicki

Pismo do pobrania w PDF

Formularz reklamacji do Pobrania w PDF