5) w art. 186b: a) ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„1. Kontrolę bezpieczeństwa, o której mowa w rozporządzeniu nr 300/2008/WE, wykonują: 1) Służba Celno-Skarbowa w stosunku do: a) osób innych niż pasażerowie oraz przenoszonych przez nie przedmiotów, b) pasażerów i bagażu kabinowego, c) bagażu rejestrowanego, d) poczty i materiałów przewoźnika lotniczego, zaopatrzenia pokładowego oraz zaopatrzenia portu lotniczego przed uzyskaniem zezwolenia na dostęp do strefy zastrzeżonej lotniska, chyba że zarządzający lotniskiem, przewoźnik lotniczy, znany dostawca zaopatrzenia portu lotniczego lub zarejestrowany dostawca zaopatrzenia pokładowego zastosowali wymagane środki kontroli w zakresie ochrony w rozumieniu rozporządzenia nr 300/2008/WE;
2) zarejestrowany agent w rozumieniu rozporządzenia nr 300/2008/WE w stosunku do ładunku i poczty;
3) zarejestrowany dostawca zaopatrzenia pokładowego w rozumieniu rozporządzenia nr 300/2008/WE w stosunku do zaopatrzenia pokładowego lub przewoźnik lotniczy, który dostarcza zaopatrzenie do własnego statku powietrznego.”, b) po ust. 1 dodaje się ust. 1a w brzmieniu: „1a. Służba Celno-Skarbowa jest odpowiedzialna za wykonywanie sprawdzenia pojazdów w rozumieniu rozporządzenia nr 300/2008/WE.”,
Druk projektu ustawy skierowanej do Komisji Finansów Publicznych w PDF