(…)”Policja, medialny koncern ProSiebenSat1, armia, a dopiero później tacy potentaci gospodarki jak producent aut BMW, linie lotnicze Lufthansa czy Porsche. Tak wygląda czołówka najlepszych pracodawców zdaniem niemieckich uczniów ze starszych klas szkół średnich. Pierwszą dziesiątkę uzupełniają producent obuwia sportowego Adidas, informatyczny Microsoft i kolejny producent aut – Audi, a zamyka ją odzieżowy gigant H&M.
Skąd taka chęć do pracy w instytucjach mundurowych? – Zarówno policja, jak i armia wykonały dużą pracę, by zmienić wizerunek. Reklamy zachęcające młodych ludzi do pracy w tych miejscach są na porządku dziennym – mówi DGP Felizitas Janzen, dyrektor działu PR w Trendence Institut, który wykonał badanie. – Ci pracodawcy często kontaktują się z uczniami bezpośrednio. To pokazuje, że kontakt tylko przez internet, np. za pośrednictwem Facebooka, nie wystarczy. Dla najmłodszych wciąż najważniejsze są relacje osobiste i zdanie rodziny – dodaje Holger Koch, dyrektor zarządzający.(…)”
źródło: serwisy.gazetaprawna.pl
czytaj więcej: http://serwisy.gazetaprawna.pl/praca-i-kariera/artykuly/727472,za-mundurem-mlodzi-niemcy-sznurem.html#