Szanowni Państwo,
Dziękuję za zainteresowanie moją ofertą i kontakty z Państwa strony. Ogromną radość sprawia mi jeśli Klient na początku rozmowy oznajmia, że koleżanka/ kolega z pracy poleciła/polecił moje usługi. Nie ma lepszej i skuteczniejszej formy reklamy niż polecenie przez zadowolonego Klienta. Dlatego dołożę wszelkich starań aby nasza współpraca rozwijała się i abyście Państwo chętnie korzystali z mojej pomocy.
Na początek chciałbym odpowiedzieć na często pojawiające się pytania:
-
Oferty, które dla Państwa przygotowuję, są wyłącznie ofertami bankowymi – NIE WSPÓŁPRACUJĘ Z PARABANKAMI.
-
Umowa kredytowa jest podpisywana zawsze w oddziale banku.
-
Dla każdego Klienta zawsze staram się znaleźć najlepsze rozwiązanie finansowe, dostosowane do potrzeb i możliwości.
-
Nie jestem zobligowany do realizowania planów sprzedażowych, jak pracownicy banków. Jeśli transakcja nie jest dla Klienta opłacalna – to jej nie polecam.
-
Nie pobieram opłat za moje usługi.
OFERTY ŚWIĄTECZNE … JAK WYBRAĆ COŚ INTERESUJĄCEGO ?
Okres przedświąteczny to czas wzmożonej aktywności banków. Za chwilę będziemy kuszeni z każdej strony promocjami świątecznymi i baaaaardzo tanimi kredytami. Należy pamiętać, że święta trwają kilka dni a kredyt spłacamy przez kolejny rok albo dłużej. Pamiętajmy, że zadaniem reklamy jest przyciągnięcie klienta do oddziału banku. W oddziale może się okazać, że oprocentowanie jest o kilka punktów wyższe a do każdej raty jest doliczana składka ubezpieczenia.
W tym okresie szczególnie aktywne będą banki w których posiadamy konta osobiste lub spłacamy/spłaciliśmy kredyt. Jeśli otrzymamy telefoniczną ofertę z naszego banku pt. „Mamy dla stałych klientów specjalną ofertę…” – proszę ją koniecznie porównać z ofertą konkurencji. Kontakt telefoniczny z klientem, którego dane są w bazie banku, to obowiązek każdego doradcy. Mógłbym dużo pisać jakie metody są stosowane aby skutecznie przyciągnąć klienta. Obawiam się jednak, że tekst byłby zbyt długi.
Czy zatem wszyscy chcą nas naciągnąć ?
Jest bardzo prosty sposób porównywania ofert kredytowych. Mianowicie porównywanie wysokości rat. Chyba każdy się ze mną zgodzi, że gdy pożyczamy pieniądze z banku, to zależy nam aby oddać ich jak najmniej. Zamiast porównywać oprocentowanie, prowizję, koszt ubezpieczenia wystarczy dla kwoty, którą jesteśmy zainteresowani, porównać wysokość raty w różnych bankach. Ważne aby porównywać kwotę kredytu do wypłaty i ratę ze wszystkimi kosztami. W ten sposób możemy łatwo wybrać najkorzystniejszą ofertę. Jeśli jednak z różnych powodów (np. braku czasu) nie możemy pozwolić sobie na bieganie po bankach – zapraszam do skorzystania z moich usług.
Kalkulatory i rankingi zamieszczane w internecie niestety nie dają pełnego obrazu oferty.
W ofertach, które Państwu prezentuję, w wysokości raty zawarte są wszystkie koszty kredytu.
W okresie przedświątecznym zainteresowaniem cieszą głównie małe kwoty kredytu. Moja propozycja wygląda następująco:
– maksymalna kwota kredytu wynosi 5 000 zł
– oprocentowanie od 3 do 12 m-cy – 8,7%
– oprocentowanie od 13 do 24 m-cy – 9,2%
– oprocentowanie od 25 do 48 m-cy – 9,9%
– prowizja 0%
– ubezpieczenie 0%
– brak innych ukrytych opłat
Poniżej przykładowe raty:
Kwota kredytu do wypłaty |
|
|
|
|
12 m-cy |
24 m-ce |
36 m-cy |
48 m-cy |
|
1 000 |
87 |
46 |
32 |
25 |
3 000 |
261 |
137 |
97 |
76 |
5 000 |
437 |
229 |
161 |
127 |
Dla wyższych kwot warunki cenowe są następujące:
– oprocentowanie 10,65%
– prowizja 4%
– ubezpieczenie 0%
Rata dla kwoty 50 000zł na okres 96 m-cy wynosi 809 zł.
Na zakończenie, po raz kolejny zachęcam Państwa do pobrania raportu z Biura Informacji Kredytowej (Warszawa, ul.Postępu 17A) w celu weryfikacji zobowiązań aktualnie posiadanych, jak również tych zamkniętych. Jest kilka rodzajów raportu, niektóre są płatne. Jednak każdy ma prawo do uzyskania „Informacji ustawowej” (raport bezpłatny) raz na 6 miesięcy. Taki raport jest wystarczający aby sprawdzić poprawność danych przekazywanych przez banki do BIK.
Warto sprawdzić swoją historią kredytową aby uniknąć „niespodzianki” w sytuacji kiedy będziemy potrzebowali kredytu np. hipotecznego.
Jeśli nawet w przeszłości pojawiły się zaległości w spłacie zobowiązań (powyżej 30 dni) i banki odmawiają udzielenia kredytu, jest szansa na „naprawienie” złej historii w BIK.
Analiza raportu BIK i porady w tym zakresie również są u mnie bezpłatne.
Zapraszam do kontaktu
Pozdrawiam,
Marek Wierzbicki
Usługi Finansowo-Prawne
Al. Solidarności 117 lok. 311
00 – 140 Warszawa
Tel. 606 412 071